ÇEVRE İLKOKULU’NDA İKİNCİ DÖNEM ÖDÜL TÖRENİ
Çevre Koleji İlkokulu’nda ikinci dönem ödül törenimiz, İlkokul Müdürümüz Sayın Funda Keskin Şafak’ın açılış konuşmasıyla başladı.Program kapsamında 2, 3 ve 4. sınıf öğrencilerimiz, yıl boyunca gerçekleştirdikleri etkinlikleri barkovizyon gösterisi aracılığıyla izleyerek keyifli ve duygu dolu anlar yaşadılar. Eğitim-öğretim yılı boyunca çeşitli alanlarda başarı gösteren öğrencilerimiz ise sertifikalarını alarak mutluluklarını arkadaşları ve öğretmenleriyle paylaştılar.