Çevre Lisesi Kapanış Töreni
Çevre Lisesi olarak 2025-2026 eğitim öğretim yılının ikinci dönemini Genel Müdürümüz Şebnem Gönen'in katılımıyla coşkulu bir kapanış töreniyle tamamladık. Okul müdürümüz Nurhan Deniz'in açılış konuşmasının ardından, yıl boyunca gösterdikleri başarılarla öne çıkan öğrencilerimize sertifika ve ödülleri takdim edildi. Muhteşem dans gösterileri ve okul orkestralarımızın seslendirdiği parçalar izleyenlere keyifli anlar yaşattı. Başarılı bir dönemi daha geride bırakırken tüm öğrencilerimize ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyoruz.





